Project Α’ Γυμνασίου – Απαντήσεις και αποτελέσματα του ερωτηματολογίου

Απαντήσεις και αποτελέσματα της φόρμας έναρξης των εργασιών μας

1/Πόσο εύκολο ήταν να καταγράψεις τα στοιχεία του εαυτού σου;

καταγραφή στοιχείων-διάγραμμα 

2 0 0%
2 3 12%
3 3 12%
4 13 52%
5 6 24%

 

2/Επηρέασε το γεγονός ότι θα ακούσουν όλοι τί θα πεις, τις απαντήσεις σου;

επιρροή που θα ακούσουν-διάγραμμα

ναι 7 28%
 όχι 8 32%
ελάχιστα 10 40%
πάρα πολύ 0 0%

3/Ανακάλυψες σημαντικές διαφορές στην γνώμη σου για κάποιο πρόσωπο σε όσα άκουσες γι’ αυτόν;

σημαντικές διαφορές στη γνώμη για εικόνα-διάγραμμα

ναι 6 26%
λίγο 7 30%
πάρα πολύ 1 4%
καθόλου 9 39%

4/Ταιριάζει η εικόνα μου με αυτή που έχουν σχηματίσει για μένα οι άλλοι;

ταιριάζει η εικόνα με γνώμη άλλων-διάγραμμα

ναι 8 33%
όχι 5 21%
λίγο 6 25%
καθόλου 1 4%
ταυτίζεται 4 17%

 

 

 

5/Πώς αισθάνεσαι που μοιράστηκες στοιχεία του εαυτού σου με την ομάδα σου και την τάξη γενικά;

  • Αισθάνομαι περίεργα επειδή δεν ξέρω τί συμπέρασμα έχουν βγάλει για μένα. Αλλά δεν με πειράζει και τόσο
  • Μ΄ αρέσει να μοιράζομαι στοιχεία μου αλλά μόνο με την τάξη μου. Όχι με άλλους
  • Τώρα που είπα όλα αυτά στην τάξη ντρέπομαι λίγο γιατι δεν έχω συνηθίσει να λέω προσωπικά μου στους άλλους.
  • Δεν με πειράζει καθόλου Αισθάνθηκα ωραία επειδή μοιράστηκα τα στοιχεία μου με τους συμμαθητές μου.
  • Αισθάνομαι ωραία, γιατί μαθαίνω καινούρια πράγματα για τους συμμαθητές μου και η τάξη μαθαίνει πράγματα για μένα.
  • Αισθάνθηκα λίγο άβολα που άκουσαν οι άλλοι τα προσωπικά μου στοιχεία γιατί συνήθως δεν τα λέω να τα ακούνε όλοι
  • Αισθάνομαι ωραία γιατί αφού μοιράστηκα τα στοιχεία μου με τους συμμαθητές μου θα μπορούν να μάθουν περισσότερα πράγματα για μένα και να με καταλαβαίνουν καλύτερα.
  • Δεν μου πολυάρεσε που έμαθε όλη η τάξη τα προσωπικά μου στοιχεία όσο κι αν τα μοιράστηκα αφού το έκαναν όλοι. Ωστόσο νοιώθω μια χαρά.
  • Αισθάνομαι καλά, γιατί ήταν μια ευκαιρία να μάθω την τάξη και πώς δουλεύουν τα μέλη της ομάδας μου. Δεν με ενοχλεί τόσο πολύ, εφ όσον δεν θα το δει κανείς με το όνομά μου. Απλώς και μόνο που θα το διαβάσουν αισθάνομαι λίγο άβολα.
  • Αυτά που γράφω είναι αλήθεια, δεν αισθάνομαι άσκημα. Μ΄αρέσει να συμπληρώνω ερωτηματολόγια!
  • Ντράπηκα λίγο που θα ακούσει η τάξη όλη τα ενδιαφέροντά μου αλλά μετά δεν είχα πρόβλημα.

6/Αισθάνομαι ότι όσα έμαθα για τα μέλη της ομάδας μου με βοηθούν να νοιώσω ότι :

 όσα έμαθα για ομάδα-διάγραμμα

ανήκω στην ομάδα; 12 11%
νοιώθω ότι είμαι σημαντικό μέλος της; 8 7%
Μπορώ να αποδεχθώ τις απόψεις και επιλογές των συμμαθητών μου όταν είναι διαφορετικές από τις δικές μου; 19 17%
μπορεί η ομάδα μου να αναδείξει τα χαρίσματά μου; 9 8%
μπορώ να μοιραστώ κοινές  ανησυχίες, σκέψεις, συναισθήματα σε ζητήματα που αφορούν την ομάδα μου και το κοινωνικό σύνολο γενικότερα; 16 14%
μπορώ να εμπλέκομαι ενεργά στη λήψη αποφάσεων; 9 8%
να καλλιεργήσω το αίσθημα της εμπιστοσύνης στην ομάδα μου; 9 8%
μπορώ να καλλιεργήσω το αίσθημα της ευθύνης για θέματα/ δράσεις που αφορούν την ομάδα/τάξη/σχολείο/κοινωνικό σύνολο; 5 4%
να αναλαμβάνω πρωτοβουλίες και ενεργό ρόλο στη διαχείριση θεμάτων της ομάδας/τάξης/σχολείου μου; 7 6%
να γίνομαι καλύτερος από ό,τι είμαι; 11 10%
να συντελώ να γίνεται καλύτερη η ομάδα/τάξη/ κοινωνία που ζω; 9 8%

7/Ποια στοιχεία θέλω να αλλάξουν/ βελτιωθούν φέτος στην τάξη μου;

διακόσμηση: 2 3%
αγορά καινούριων καρεκλών, πόρτες, κρεμάστρες, παράθυρα 3 4%
να βάψουμε με διαφορετικά χρώματα την τάξη 3 4%
να ράψουμε κουρτίνες στα παράθυρα 6 8%
να ξαναβάψουμε τον πίνακα, διαδραστικό πίνακα 1 1%
να μην φορτώνουμε την τάξη με διάφορα πράγματα 1 1%
να φτιαχτούν τα θρανία 3 4%
να ξαναβάψουμε την αίθουσα όλοι μαζί 1 1%
να πάρουμε καινούρια ντουλάπα 4 5%
να αποκτήσουμε βιβλιοθήκη 2 3%
να διακοσμήσουμε την τάξη μας με ζωγραφικούς πίνακες 4 5%
να είναι σε ίσια σειρά τα θρανία, να μπορούμε να περνάμε 0 0%
να βάλουμε ρολόϊ 3 4%
να καθαρίσουμε και βάψουμε τα θρανία 2 3%
χρώματα : 1 1%
μπλε 4 5%
κίτρινο και άσπρο 3 4%
γαλάζιο και κίτρινο 1 1%
γαλάζιο – μωβ 2 3%
μπεζ- ζαχαρί 1 1%
άσπρο – πράσινο 4 5%
γκρι – κόκκινο, γαλάζιο – κόκκινο 1 1%
άσπρο – γαλανό, άσπρο – γκρι 3 4%
διάταξη θρανίων/ σχήμα: 0 0%
να είναι σε σχήμα π 1 1%
τρίγωνα 1 1%
σχήμα τετράγωνο 4 5%
ζικ – ζακ 3 4%
κύκλος 3 4%
οριζόντια 2 3%
Άλλο 10 13%

8/Ποιον θεωρώ ιδανικό δάσκαλο; Τι θέλω να αλλάξει στην δασκάλα μου; (τρόπος διδασκαλίας, συμπεριφοράς στη σχέση της με μαθητές, κοινοί στόχοι)

  • Ο ιδανικός δάσκαλος για μένα είναι αυτός, που είναι στοργικός, μας μαθαίνει νέα πράγματα χωρίς να φωνάζει και όταν δεν κάνουμε μια άσκηση να μας βοηθάει να την τελειώσουμε. Πιστεύω ότι δεν πρέπει να αλλάξει τίποτε στη δασκάλα μου, γιατί τα κάνει όλα αυτά.
  • Για μένα ιδανικός δάσκαλος είναι αυτός που παραδίδει καλό μάθημα και δεν αφήνει να περάσει καμμιά βλακεία. Όταν κάνουμε μάθημα το εξηγεί πολύ καλά και όταν κάποιος δεν καταλαβαίνει κάνει συνεχώς επαναλήψεις.
  • Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που κάνει σωστό μάθημα στην τάξη και κάνει και λίγο πλάκα στο μάθημα.
  • Εγώ θεωρώ ιδανικό δάσκαλο τον δάσκαλο που δεν είναι πολύ αυστηρός, είναι φιλικός μαζί μας, να μην δίνει με το παραμικρό τιμωρίες, δεν φωνάζει πολύ, να είναι καλός κι ευγενικός, να μην βάζει πολλά για το σπίτι και να μην βάζει απουσίες αν ξεχνάμε τα βιβλία.
  • Ιδανικό δάσκαλο θεωρώ αυτόν που δεν βάζει πολλά μαθήματα για το σπίτι και μας εξηγεί αυτά που δεν έχουμε καταλάβει Να μας συμβουλεύουν συνέχεια και μας καθοδηγεί στο δρόμο του Θεού, να μας διδάσκει όλο και περισσότερα, να μας κάνει να γελάμε.
  • Προτιμώ τους δασκάλους που είναι υπεύθυνοι, συνεπείς, αστείοι, αλλά δεν ειρωνεύονται τα παιδιά. Δεν θέλω να λένε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια παιδιά μάθημα, όσα δηλαδή εκείνοι συμπαθούν και τ΄ άλλα να μένουν αμμέτοχα. Να ελέγχουν όλα τα παιδιά αν κάνουν τις ασκήσεις τους, να προσέχουν να μην αντιγράφουν τα παιδιά στα διαγωνίσματα.
  • Όλοι οι καθηγητές που έχουμε μου φαίνονται ιδανικοί. Η καθηγήτρια