Έκθεση – Παρουσίαση των Εργασιών του Project Α’ Γυμνασίου – Σχολική και Κοινωνική Ζωή – 2ο Γυμνάσιο Καλύμνου – 2014

Την έκθεση κατήρτισε η υπεύθυνη της ομάδας εργασίας : Εκπαιδευτικά προγράμματα και καινοτομίες, υποστηρικτικές και αντισταθμιστικές παρεμβάσεις, Πάνου Μαρία, ΠΕ01-ΠΕ02

Έκθεση – Παρουσίαση των Εργασιών του Project

Στην ετήσια ενασχόλησή μας με το θέμα του Project Α΄ Γυμνασίου οι εργασίες που έλαβαν μέρος κατά τμήμα είναι :

Α)  Το Τμήμα Α1 ασχολήθηκε με θέμα :  Σχολείο και Διαδίκτυο και εκπόνησε τις εργασίες που περιγράφονται στην έκθεση που συνέθεσαν οι μαθητές/ μαθήτριες του Α1, την παρακάτω :

προτζεκτ Α' Γυμνασίου 2014

Στο μάθημα του project φέτος, στην πρώτη γυμνασίου, μάθαμε για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, δηλαδή δημιουργήσαμε κανόνες και προτείναμε συμβουλές για την σωστή χρήση του διαδικτύου, όπως : δεν πρέπει να δίνουμε τα προσωπικά μας στοιχείασφαλές διαδίκτυοα σε κανέναν γιατί αυτό μπορεί να στραφεί εναντίον μας….Να μην μπαίνουμε σε ιστοσελίδες που δεν είναι έμπιστες γιατί μπορούμε να πάθουμε κακό… Επίσης δεν πρέπει να ανοίγουμε κακόβουλα μηνύματα. Με λίγα λόγια πρέπει να προσέχουμε τα πάντα στο διαδίκτυο… Πρέπει να βάζουμε ψευδώνυμο και να μην γράφουμε με μεγάλα γράμματα σε κάποιον άλλον γιατί αυτό υποδηλώνει ότι του φωνάζουμε. Επίσης δεν πρέπει να γράφουμε με greeglish γιατί είμαστε Έλληνες και θα ξεχάσουμε πως γράφουμε την γλώσσα μας… Το INTERNET είναι πολύ επικίνδυνο πράγμα και υπάρχουν πολύ άσχημα πράγματα αν δεν γνωρίζουμε τους κινδύνους και πώς να τους αποφεύγουμε. Όταν όμως γνωρίζουμε τους κανόνες, μπορούμε να μαθαίνουμε χαρούμενα και συναρπαστικά( ένα ερωτηματολόγιο που βρήκαμε σχετικά : (http://groups.etwinning.net/c/portal/layout?p_l_id=118931&p_p_id=19&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_19_struts_action=%2Fmessage_boards%2Fview_message&_19_messageId=647226%20).

Επίσης συμπληρώσαμε διάφορα ερωτηματολόγια με θέμα την διατροφή και το τι θα θέλαμε να αλλάξουμε στην τάξη αλλά και στο σχολείο μας.

κομικςΕμάς  ιδιαίτερα μας  εντυπωσίασε το pixton, διότι είναι πολύ διασκεδαστικό να δημιουργείς τους δικούς σου χαρακτήρες που θα πρωταγωνιστούν στο κόμικ σου και μας αρέσει που πλάθουμε την ιστορία όπως εμείς θέλουμε με τις δικές  μας σκέψεις και ιδέες. Μάθαμε πώς να φτιάχνουμε κόμικς (κινούμενα σχέδια) και να φτιάχνουμε ιστορίες με θέμα τις φιλίες από διαφορετικούς πολιτισμούς μέσω του προγράμματος pixton. Πήραμε μέρος σε ένα διαγωνισμό κινουμένων σχεδίων με θέμα : “Ζούμε μαζί – Μικρές ιστορίες διαφορετικών φίλων”. Σε αυτόν τον διαγωνισμό όλοι χωριστήκαμε σε ομάδες και φτιάξαμε στο διαδίκτυο κόμικς με πολύ ωραία θέματα, όπως : “Δυο διαφορετικοί πολιτισμοί συναντιούνται”, “Φιλία σε διαφορετικές κοινωνικές τάξεις”. Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στις 03 Ιουλίου 2014, όπου θα γίνει έκθεση των έργων των μαθητών που πήραν μέρος και θα βραβευτούν οι καλύτερες ιστορίες. Με αυτήν την εφαρμογή γίνεσαι πιο δημιουργικός και διευρύνεται η φαντασία σου. Μπορείς να φτιάξεις δικούς σου χαρακτήρες και σκηνικά. Αυτό το πρόγραμμα μας άρεσε πολύ (http://padlet.com/wall/comics-comp-friends.

Μάθαμε πως να φτιάχνουμε διαδικτυακές αφίσες με θέμα το δώρο της βροχής μέσω της εφαρμογής padlepadlet-παράδειγμα1t.com. Επίσης φτιάξαμε και στο πρόγραμμα “RealtimeBoard” φτιάξαμε έναν πίνακα με αυτό το ίδιο θέμα. Βρήκαμε τρόπους που μπορούμε να εξικονομήσουμε νερό στην Κάλυμνο.  Σε αυτήν την εργασία δίναμε συμβουλές για το πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε το βρόχινο νερό στο νησί μας, την Κάλυμνο, προτείναμε, δηλαδή, με ποιο τρόπο μπορούμε στην Κάλυμνο να επωφεληθούμε από το βρόχινο νερό. Μάθαμε να αξιοποιούμε το νερό χωρίς σπατάλες. Ήταν πολύ ενδιαφέρον και μάθαμε πολλά πράγματα χρήσιμα και διασκεδαστικά (Νικόλας Αμπελάς). Με το δώρο της βροχής μάθαμε πολλά πράγματα  για το περιβάλλον  για της καταστροφές  που έγιναν στην ψέριμο και στην κάλυμνο.

http://padlet.com/wall/to-dwro-tis-vrohis

to-dwro-ths-vrohis

https://realtimeboard.com/app/32130540/%CE%A4%CE%9F-%CE%94%CE%A9%CE%A1%CE%9F-%CE%A4%CE%97%CE%A3-%CE%92%CE%A1%CE%9F%CE%A7%CE%97%CE%A3/

ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ

Στους δυο αυτούς πανελλαδικούς διαγωνισμούς εργαστήκαμε σκληρά και βγάλαμε ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα και πήραμε όλοι έπαινο για την εργασία μας.

γιαουρτογλυκό-φοτομπαμπλΕπίσης ασχοληθήκαμε με το fotobabble . Το fotobabble  είναι ένα πρόγραμμα που βάζεις μια εικόνα για φόντο (π.χ. παστίτσιο) και λες τα συστατικά της ή την περιγράφεις. Μάθαμε μέσω της εφαρμογής fotobabble πως να παίρνουμε μια εικόνα και να την κάνουμε να μιλάει. Αυτή η εφαρμογή ήταν πολύ αστεία και μας άρεσε πολύ.

Επίσης, ασχοληθήκαμε με το Voki. Εκεί παίρνεις μια φατσούλα που μιλάει και περιγράφεις τον εαυτό σου. Στο voki με το οποίο παίξαμε, δημιουργήσαμε ο καθένας κι η κάθε μία μία φατσούλα που μας αντιπροσώπευε.

Τελικά, τo project είναι ένα μάθημα που σε βοηθάει να μαθαίνεις πράγματα για όλο τον κόσμο, για τους συμμαθητές μας, αλλά και για τους ίδιους μας τους εαυτούς. Το project μας βοήθησε να καταλάβουμε όλα αυτά τα πράγματα με τη βοήθεια μιας πολύ καλής δασκάλας. Καταλάβαμε ποιό είναι το σωστό και ποιό το λάθος. Μάθαμε πράγματα που μας βοήθησαν στην καθημερινή μας ζωή, όπως να κάνουμε φίλους, άσχετα από το αν πιστεύουν σε άλλη θρησκεία, αν έχουν διαφορετικό χρώμα κι αν έχουν διαφορετικό πολιτισμό, πως δεν έχει σημασία το χρώμα, η θρησκεία ή πίστη, δεν μπορούμε να κοροϊδεύουμε, γιατί δεν μας αρέσει εμάς αν μας κοροϊδεύουν για το χρώμα μας και την θρησκεία μας. Μάθαμε  να προσέχουμε το περιβάλλον μας, τον κόσμο μας, τους τριγύρω μας. Να είμαστε δίκαιοι και να μην χειρονομούμε, γιατί δεν θα μας άρεσε και εμάς.

Αυτό το μάθημα ήταν πρωτόγνωρο για μας, αλλά μας ενθουσίασε. Μας έκανε εντύπωση που μάθαμε πολλά διαφορετικά ενδιαφέροντα πράγματα. Χάριν αυτού του μαθήματος μάθαμε να συνεργαζόμαστε για έναν σκοπό, μάθαμε περισσότερα πράγματα σε σχέση με το διαδίκτυο και κάποιες δυνατότητές του, τις οποίες δεν γνωρίζαμε πριν. Ελπίζω του χρόνου να ασχοληθούμε με περισσότερα προγράμματα! (Σάββας – Σταμάτης Καραγεωργίου, Α1).  Ήταν πολύ διασκεδαστικό και μας ευχαρίστησε πολύ (Λευτέρης Γλυνάτσης – Νικόλας Κορφιάς). Όλοι η συμμαθητές μου ένοιωθαν όλο ωραία και έτσι κάναμε πολλές και ενδιαφέρουσες εργασίες (Δημήτρης Γκυλένα, Λευτέρης Καρύδης).

thankyou padlet

Β)  Το Α2 στο πλαίσιο της υποενότητος του μαθήματος : “Ζούμε Μαζί, Ανήκουμε στην ομάδα”, επέλεξε να ανεβάσει με υπεύθυνη την κυρία Τασοπούλου Μαρία, καθηγήτρια Γερμανικής Φιλολογίας, τα Μονόπρακτα του Μπρεχτ, που διδάσκουν με βιωματικό τρόπο την αγωνιστική διάθεση για την αλλαγή των κοινωνικών καταστάσεων.

afisa-1ψψ

Γ)  Το Α3, εκπόνησε παρουσίαση με θέμα : Συναισθήματα – Επικοινωνώ, αισθάνομαι, είμαι ο εαυτός μου, με υπεύθυνη καθηγήτρια την μουσικό κυρία Μαγδαληνή Ζαχαρίου, Μουσικό.  Απολαύστε την!

Magda – project – Παρουσίαση του Microsoft Office PowerPoint (2)

δελφίνια, θάλασσα

Πιστεύουμε ότι οι στόχοι του μαθήματος να προσεγγίσουμε ολόπλευρα και σφαιρικά κάθε πτυχή της ανθρώπινης προσωπικότητας, κοινωνίας και επικοινωνίας μεταξύ ανθρώπων και κοινωνιών επετεύχθη με τις παραπάνω εργασίες. Ευχαριστούμε θερμά που με τις οδηγίες και κατευθυντήριες συμβουλές σας καταφέραμε να μάθουμε μαζί με τους μαθητές μας γνώσεις που ποτέ δεν θα γίνουν παρωχημένες.

Υπεύθυνες Καθηγήτριες :  Α1 – Πάνου Μαρία, ΠΕΟ1, Θεολόγος

Α2 – Τασοπούλου Μαρία, ΠΕ07,

Γερμανικής Φιλολογίας

Α3 – Ζαχαρίου Μαγδαληνή, ΠΕ16,

Μουσικός

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s