Project “Σχολική και Κοινωνική Ζωή”

Σχέδιο Εργασίας -Συμπλήρωση Φύλλου Εργασίας – Ερωτηματολογίου με θέμα : “Ανήκουμε στην ομάδα”

Παρακαλούνται τα μέλη των ομάδων του Α1 όπως έχουν διαμορφωθεί στο μάθημα του Project : Σχολική και Κοινωνική Ζωή να συμπληρώσουν την παρακάτω φόρμα όσο γίνεται γρηγορότερα. Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν την άλλη Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013.

https://docs.google.com/forms/d/1YF67tl09l_WmCNW13NFRh-ZfbmWmPs31J0u6OxZkyCI/viewform

Το σχολείο ως Κοινότητα : Ανήκουμε στην ομάδα

Σε ποια ομάδα ανήκεις; . *Αριθμός/Όνομα Ομάδας

Ονοματεπώνυμο/Τάξη *

Email / facebook *

Προσόντα, Αδυναμίες, Ενδιαφέροντα Όνομα Ομάδας, Ονοματεπώνυμο, email

  • Προσόντα :
  • Λέω ωραία ανέκδοτα, έχω χιούμορ
  • καλός μαθητής, καλή φίλη/καλός φίλος
  • είμαι γενναιόδωρος/η, ευγενικός/ή
  • τίμιος, κρατάω μυστικά
  • γράφω γρήγορα
  • Αδυναμίες :
  • πολύ νευρικός, σπαστικός, θυμώνω, τσακώνομαι εύκολα
  • φωνάζω δυνατά, ξεκουφαίνω τον κόσμο, στριγκλίζω
  • είμαι ανυπόμονος/η, ευέξαπτος/η
  • θέλω να περνάει το δικό μου, εγωΐστρια
  • έχω πρόβλημα με την ορθογραφία
  • δεν τρέχω γρήγορα
  • Έχω υψοφοβία
  • φοβία στους καρχαρίες
  • βλέπω πολύ τηλεόραση
  • Δεν μ΄ αρέσει να με κοροϊδεύουν
  • μιλάω πολύ
  • ειρωνεύομαι
  • Ενδιαφέροντα :
  • μου αρέσει η ζωγραφική/ ζωγραφίζω ωραία
  • παίζω βιντεοπαιχνίδια
  • παίζω μουσικά όργανα, τρομπέτα, κιθάρα
  • ποδόσφαιρο με τους φίλους μου
  • παίζω στον η/υ, τάμπλετ
  • μελετώ ιστορία
  • παίζω επιτραπέζια
  • Ξένες Γλώσσες
  • παίζω με τον αδελφό μου, τα αδέρφια μου, τους φίλους (ξύλο)
  • παίζω ηλεκτρονικά, playstation
  • κυνήγι, ψάρεμα
  • ιππασία
  • τραγουδώ, χορεύω
  • μαγειρική, ζαχαροπλαστική
  • στίβος, γυμναστήριο, άθληση, κολύμβηση
  • βόλλεϋ, μπάσκετ, τέννις
  • ζωόφιλος/η
  • Μ΄αρέσουν οι εργασίες του νοικοκυριού
  • πειράματα χημείας
  • Άλλο:
Πόσο εύκολο ήταν να καταγράψεις τα στοιχεία του εαυτού σου; Διαλέξτε έναν αριθμό που αντιπροσωπεύει την ευκολία ή δυσκολία έχοντας υπόψη ότι η μεγαλύτερη δυσκολία εκφράζεται με τον αριθμό ένα και η μεγαλύτερη ευκολία με το πέντε.

1 2 3 4 5
καθόλου εύκολο πάρα πολύ εύκολο
Επηρέασε το γεγονός ότι θα ακούσουν όλοι τί θα πεις, τις απαντήσεις σου;

  • ναι
  • όχι
  • ελάχιστα
  • πάρα πολύ
Ανακάλυψες σημαντικές διαφορές στην γνώμη σου για κάποιο πρόσωπο σε όσα άκουσες γι’ αυτόν;

  • ναι
  • λίγο
  • πάρα πολύ
  • καθόλου
Ταιριάζει η εικόνα μου με αυτή που έχουν σχηματίσει για μένα οι άλλοι;

  • ναι
  • όχι
  • λίγο
  • καθόλου
  • ταυτίζεται
Πώς αισθάνεσαι που μοιράστηκες στοιχεία του εαυτού σου με την ομάδα σου και την τάξη γενικά;

Αισθάνομαι ότι όσα έμαθα για τα μέλη της ομάδας μου με βοηθούν να νοιώσω ότι :

  • ανήκω στην ομάδα;
  • νοιώθω ότι είμαι σημαντικό μέλος της;
  • Μπορώ να αποδεχθώ τις απόψεις και επιλογές των συμμαθητών μου όταν είναι διαφορετικές από τις δικές μου;
  • μπορεί η ομάδα μου να αναδείξει τα χαρίσματά μου;
  • μπορώ να μοιραστώ κοινές  ανησυχίες, σκέψεις, συναισθήματα σε ζητήματα που αφορούν την ομάδα μου και το κοινωνικό σύνολο γενικότερα;
  • μπορώ να εμπλέκομαι ενεργά στη λήψη αποφάσεων;
  • να καλλιεργήσω το αίσθημα της εμπιστοσύνης στην ομάδα μου;
  • μπορώ να καλλιεργήσω το αίσθημα της ευθύνης για θέματα/ δράσεις που αφορούν την ομάδα/τάξη/σχολείο/κοινωνικό σύνολο;
  • να αναλαμβάνω πρωτοβουλίες και ενεργό ρόλο στη διαχείριση θεμάτων της ομάδας/τάξης/σχολείου μου;
  • να γίνομαι καλύτερος από ό,τι είμαι;
  • να συντελώ να γίνεται καλύτερη η ομάδα/τάξη/ κοινωνία που ζω;
Ποια στοιχεία θέλω να αλλάξουν/ βελτιωθούν φέτος στην τάξη μου; Προτάσεις και αλλαγές που θα βελτιώσουν τη ζωή μου στην τάξη μου

  • διακόσμηση:
  • αγορά καινούριων καρεκλών, πόρτες, κρεμάστρες, παράθυρα
  • να βάψουμε με διαφορετικά χρώματα την τάξη
  • να ράψουμε κουρτίνες στα παράθυρα
  • να ξαναβάψουμε τον πίνακα, διαδραστικό πίνακα
  • να μην φορτώνουμε την τάξη με διάφορα πράγματα
  • να φτιαχτούν τα θρανία
  • να ξαναβάψουμε την αίθουσα όλοι μαζί
  • να πάρουμε καινούρια ντουλάπα
  • να αποκτήσουμε βιβλιοθήκη
  • να διακοσμήσουμε την τάξη μας με ζωγραφικούς πίνακες
  • να είναι σε ίσια σειρά τα θρανία, να μπορούμε να περνάμε
  • να βάλουμε ρολόϊ
  • να καθαρίσουμε και βάψουμε τα θρανία
  • χρώματα :
  • μπλε
  • κίτρινο και άσπρο
  • γαλάζιο και κίτρινο
  • γαλάζιο – μωβ
  • μπεζ- ζαχαρί
  • άσπρο – πράσινο
  • γκρι – κόκκινο, γαλάζιο – κόκκινο
  • άσπρο – γαλανό, άσπρο – γκρι
  • διάταξη θρανίων/ σχήμα:
  • να είναι σε σχήμα π
  • τρίγωνα
  • σχήμα τετράγωνο
  • ζικ – ζακ
  • κύκλος
  • οριζόντια
  • Άλλο:
Ποιον θεωρώ ιδανικό δάσκαλο; Τι θέλω να αλλάξει στην δασκάλα μου; (τρόπος διδασκαλίας, συμπεριφοράς στη σχέση της με μαθητές, κοινοί στόχοι) Γράψτε πώς σκέπτεστε ότι είναι ο ιδανικός δάσκαλος, τί θέλετε να αλλάξει στη δασκάλα που κάνει το μάθημα που διδάσκεστε, τις σχέσεις που θέλετε να έχετε μαζί της σε μια παράγραφο 200 λέξεις το πολύ.

Ποιος είναι ο ιδανικός μαθητής/μαθήτρια για σας; ποιες σχέσεις έχουν οι μαθητές μεταξύ τους ή πρέπει να έχουν; ποιους κανόνες συμπεριφοράς συμφωνείτε ότι πρέπει να βάλουμε στην ομάδα για να λειτουργεί ικανοποιητικά; Γράψτε μια παράγραφο 200 το πολύ λέξεων που να απαντά στην ερώτηση.

Συμβόλαιο λειτουργίας της ομάδας μας Βάλτε ένα ν στους κανόνες θέλετε να ισχύουν για να λειτουργεί η ομάδα μας σωστά

  • σεβασμός στο συμμαθητή μου/ συμμαθήτριά μου
  • ελευθερία στην έκφραση λόγου
  • μιλάει ένας – ακούμε όλοι
  • υπερασπίζομαι τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των μελών της ομάδας και της τάξης
  • οι αποφάσεις παίρνονται αφού ακούσουμε όλους και συμφωνήσουμε να ακολουθήσουμε λογικές και ηθικές σκέψεις και προτάσεις
  • Δεν φέρνουμε φαγητό ή νερό στην τάξη
  • Δεν ρίχνουμε ούτε αφήνουμε σκουπίδια
  • Τακτοποιούμε την τάξη πριν φύγουμε
  • Δεν ειρωνευόμαστε τους συμμαθητές μας
  • Όχι βία, επιθετικότητα, συγκρούσεις, διακρίσεις
Προτείνετε λογικές συνέπειες όταν τα μέλη συνεργάζονται/ δεν συνεργάζονται στην ομάδα Γράψτε ένα κείμενο μέχρι 200 το πολύ λέξεις που να προτείνετε ποινές και αμοιβές στην καλή ή κακή συνεργασία των μελών της ομάδας, έχοντας υπόψιν ότι θα εφαρμοστούν στην πράξη όταν θα συμφωνήσουμε να ισχύσουν οι σπουδαιότερες από αυτές.

Πώς σου φάνηκε το ερωτηματολόγιο; Βοήθησε στην καλύτερη κατανόηση του τρόπου εργασίας του πρότζεκτ; Προτάσεις για καλύτερα αποτελέσματα Γράψτε ένα κείμενο 100 περίπου λέξεων που να απαντά στην ερώτηση – Αξιολογήστε το φύλλο εργασίας που σας δοθηκε

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s