Μια έρευνα – βιωματική δράση των μαθητών της Α’ Γυμνασίου με θέμα : Περνώ και αφήνω τον κόσμο καλύτερο από ό,τι τον βρήκα!

Με τη σύμφωνη γνώμη των μαθητών/μαθητριών της Α’ Γυμνασίου του σχολείου μας αποφασίσαμε να διεξάγουμε ένα πείραμα – βιωματική δράση στα πλαίσα του μαθήματος για τη Δημιουργία τκόσμος καλύτερος1ου Κόσμου και του Ανθρώπου από τον Θεό με θέμα : “Περνώ και αφήνω τον κόσμο καλύτερο από ό,τι τον βρήκα σύμφωνα με την εντολή του Θεού να εργάζομαι και να προστατεύω τη Δημιουργία που μου χάρισε

Τα πρώτα αποτελέσματα (έπονται τα επόμενα σε λίγο καιρό) είναι :

Μανόλης Κ., Α1 : Όταν έβλεπα κάτω σκουπίδια τα έβαζα στο καλάθι των αχρήστων και ένιωθα να ελαφρώνει το στήθος μου γιατί ήξερα ότι είχα κάνει καλό όχι μόνο σε μένα αλλά και στους συνανθρώπους μου, σε όλο τον κόσμο με λίγα λόγια.

Βοήθησα τη μητέρα μου στις εργασίες του νοικοκυριού και το ευχαριστήθηκα! ένιωσα καλά και αυτό το καλό μου παράδειγμα πήραν τα ξαδέλφια μου ότι πρέπει να βοηθάμε όχι μόνο τη μαμά μας αλλά και τους συνανθρώπους μας!

Στον δρόμο βοήθησα μία μεγάλης ηλικίας κυρία να σηκώσει τις τσάντες με τα ψώνια της που είχε αγοράσει. Με ευχαρίστησε κι εγώ ευχαριστήθηκα πολύ και από τότε βοηθώ όλους όσους με έχουν ανάγκη.κόσμος καλύτερος3

Κάποιο παιδί που δεν είχε καθόλου χρήματα ενδιαφέρθηκα να βρει φαγητό. Η ανταπόδοσή μου από το Θεό είναι μια γλυκειά βεβαιότητα ότι είναι κοντά μου κάθε φορά που Τον μιμούμαι!

Ειρήνη Σδρ., Α3 : Συναισθήματα : χαρά, ευχαρίστηση, ενθουσιασμός.

Επίδραση : Η επίδραση στο κοινωνικό μου περιβάλλον είναι ότι άφηνα τον κάθε τόπο καθαρό, έτσι ώστε ήταν πολύ καλύτερος για όσους ζούσαν εκεί. Με έκανε να νιώσω καλύτερη, πιο ευχαριστημένη, γιατί έκανα κάτι δημιουργικό και πολύ αισιόδοξο για όλους.